blir roligare för varje gång

uppdateringar kommer lite då och då som ni märkt, men får fortsätta med de lite till, iaf denna veckan.

andra dagen i skolan gjord denna veckan. helt sjukt så mkt jag trivs på skolan. den är verkligen helt perfekt! liten och mysig. Jag är bara för lycklig också för den delen. igår så fick vi våran SMINKBOX! :D hur roligt som helst. igår satt vi i bamban i typ 3 timmar och fick hämta smink för smink och märka det och sedan lägga ner det i boxarna! känna på alla borstar kolla på allt smink under tiden fick vi göra också;)
men vi hann inte klart med allt, så vi ska få de som är över när det kommer till skolan, produkterna har blivit lite sena nämligen. Blir super när vi fått allt. Längtar då vi ska få använda detta smink på varandra. nu i början så måste vi gå igenom grunderna, om huden osv. men det kommer gå fort,!

efter skolan idag så drog jag hem och käkade lite, sedan åkte jag bort till Marina och lilla kusinvitaminen. var där ngr timmar, och nu har jag vart hemma typ i drygt 2 timmar. och har faktiskt gjort klart mina matteuppgifter vi fick igår av läraren. gott att jag redan gjort klart det idag. behövde bli klar med ngn utav läxorna denna veckan kände jag. matteuppgifterna var busenkla, så det var inga krångligheter med första läxan denna terminen. (Y)



bättre bilder fixar jag på allt smink då jag har hämtat min systemis! :)

i boxen har vi:
6 st foundation.
7 st kajalpennor.
15 st olika borstar. ex, ögonskugg borste, foundation borste, rough borste, puder borste osv.
2 st puder.
2 olika sortes lösögonfransar.
1 st lim till fransarna.
120 st olika nyanser på ögonskuggor.
15 st olika färger på skuggor till ögonskuggorna.
15 st olika nyanser på rough.
12 st olika färger på lipstick.
1 st svamp.
1 st vässare.
1 st conciler, de har olika färger, men ska ju täcka olika saker typ. ;)
1 st kajal, fast den är fast. och ser ut som en svart ögonskugga typ. xd


ja, har säkert glömt ngr saker, men aja iaf. här är en del som finns i boxen. men som sagt vi väntar på mer, ex. 6 st krämig foundation och inte lös foundation som vi har nu.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0