11 december

hej. dåligt med uppdatering för min del de senaste dagarna. men varken haft tid eller orkat lägga ännu mer tid på att appen ska ta 75 år på att ladda upp ett enda lite inlägg. Appen har inte vart sammarbetsvillig.. kan bjuda på lite goa bilder oså på det dagarna jag inte vart tillgänglig här. kommer upp så fort som möjligt, kan lova att på tisdageftermiddag kommer de upp.

blir iaf att slagga hos pappa inatt igen. västtrafik har nu äntligen ändrat tidtabellerna så bussarna går oftare härifrån. Detta betyder att jag inte behöver gå upp vid halv fem för att ta bussen vid tio i sex utan kan nu istället sova typ en och enhalv timma längre och ta en senare buss som kommer in lagom tid tills då jag börjar! :) underbart!
inte kan jag skriva så mycket mer här nu, utan nu väntar duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0