19 dagar kvar.

satt och funderade och helt plötsligt kom jag tänka på att det är inte långt kvar till jul. hela 19 dagar kvar till jul. helt sjuk. hoppas bara på att vi kan få in lite snö här i göteborg. vill verkligen ha snö nuuuu.
vi går bara i skolan i lite mer än två hela veckor, har jag för mig. kan inte förstå  att jag redan gått första terminen på gymnasiet.. sjukt. tiden har verkligen rusat iväg.
ska bli så gött med lov ändå. ser verkligen framemot jullovet. börjar med julafton, vidare sen med bara degdagar då man kan göra exakt vad man vill och bara njuta av lovtimmarna och sen helt plötsligt är det Nyår!
ska bli otroligt grymt iaf!
nu de veckorna som är kvar blir det bara chill i skolan. underbart det också. julmys osv med klassen/hela skolan.
men nu åker julmusiken av och jag börjar istället att sminka av mig, sen blir det hopp i säng och kolla på ytterligare en film innan sovdags.
säger redan nu godnatt så hörs vi imorgon igen. ♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0