!

Halloj! Fruktansvärt dåligt med inlägg här. Helgen har gått så fort och har haft Saker framför mig hela tiden.
Fredags kom jag hem sent. Var inte hemma förräns halv sex. Grejade hemma oså. Lördags hade vi lilljulafton hos mamma då mormor kom sakta men säkert i taxin;) Blir inte att man träffar henne speciellt ofta oså. Så fick bli en minijul för henne också. Blev en långdag med godmat, julklappar, skratt och mys.
Igår var vi på Liseberg med alla släktingar här i Göteborg. Mycket trevligt. Kallt blev det också..
Drog hem när kvällen börja komma, vi alla åt god mat och granen här kläddes av alla ungar ;)
Ett bärande har det vart på ungarna också. ;) Bråkar om vem som jag ska gå runt och bära på Liseberg.. Och sedan här hemma också. Hysterisk blev den ena om den andra ville bli buren och sen tvärtom. Blev att man hade båda i famnen tillslut..! Ansträngande med barn ;) haha! Älskar dem för det :)


Hemkommen från skolan och har fått mat i mig och ligger nu och checkar tvn. Blir en lugn dag hemma med levande ljus, gosikläder, varmt täcke, Alvedon och sätta på en grym film! Huvudvärk suger.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0