tisdag

nu närmar vi oss jullov. underbart må ni tro! behöver verkligen lov nu känner jag, trött och seg varenda dag. sista dagarna nu som sagt och skolan blir la lugn. slutar på torsdag.
skoldagen vart väldig go. Salong för alla elever på skolan med manikyrer, handmassage, frisyrer, makeuper, FFB osv. Inpricip de vi gör på lektionerna. Jag satt och gjorde Manikyrer och handmassage. känns i händerna efter man masserat en del elever. satt med detta hela förmiddagen. efter lunch var det filmtittning, fortsättning imorgon på filmen då den är 3 timmar. Lite mys innan vi går på lov nivet. In med sofforna i stylistsalen och snurra in sig i filten. goer dag!
Påväg hem blev det en snabbrunda i nordstan. shit vad folk.. är inte klar med alla mina julklappar heller, utan får bli en runda efter skolan imon igen. blev iaf en julklapp till lillasyster och även en till klassen då det blir julklappsleken.
nu måste jag verkligen börja på min engelskauppgift som helst ska vara klar tills imorgon.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar: okej härligt :D

2011-12-20 @ 22:05:23
URL: http://jasmines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0