tisdag 27 december

mac, sinnessjukt vilken otrolig dator. vill verkligen ha en nuu! skriver såklart från den nu. love till datorn! systermin med namn elin är för go och lånar ut sin lilla älskade dator till mig. laddat över lite saker till iphonen nämligen. inte alls detta jag skulle skriva...

Istället : Hallå vänner. sorry för dålig uppdatering dessa dagar, men så är det under jul och mellandags dagarna. i Lördags firade jag jul med mamma och i söndags firade jag med pappa. många fina klappar och mysig jul även att vi inte haft ngn snö. Igår började mellandagsrean, och jag var självklart där. Leijon och jag drog in till Nordstan, vilket inte var den bästa dagen att åka dit på. Iaf, åkte ganska tidigt, för tänkte att det blir ganska urplockat otroligt fort i affärerna. Sjukt mycket folk och vi fick skapa våra egna vägar för att komma till de affärerna vi ville gå till, Köerna till kassan var heller inget att leka med.. men vad gör man inte för kläder på mellandagsrean? haha. Johanna sov även här igårkväll. Vart lite sega och trötta i huvudet efter allt i nordstan men kvällen blev lång ändå. mycket skratt och lite cpande så slockande vi runt midnatt. Lillsyrrorna var med också. Den minsta somnade först såklart.
Fick panik imorse då den minsta bruden vaknar av att min tfn ringer, yrvaken flyger jag upp och svarar då det var pappa som var på övervåningen som ringde. Vi skulle till mellandagsrean idag igen, fast i trollhättan på överby. Upp där och göra iordning och sedan dra sig mot stan. Fick med mig lite smått och gott hem. Efter stan blev det hem en snabbis och sen vidare till min fabror med familj som bjöd dit oss idag. mysigt. god mat och mycket skratt från oss alla. Är nu hemma såklart, och snart blir det nattinatti för mig. Imorgon blir de ställa klockan och upp i tid. Packningen är gjord för nu äntligen blir det NORGE!!! kommer troligtvis inte bli så mycket mer bloggning än vad dagens läge är idag. men är inte borta allt för länge så bloggar så fort jag kommer hem igen :)

Blev lite längre än vad jag tänkt mig. men NI är för goa att ni tagit er tid till att läsa detta. puss till er från mig.♥

bild i repris.

Kommentarer
Postat av: louise

när kmr du hem?:)

2011-12-28 @ 02:39:09
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0