Äntligen säger jag GODNATT.

Efter en lång resa med först försenat tåg och sen stopp på typ varje hållplats från alingsås till göteborg förut är man äntligen hemma. käkat, duschat och bara pustat ut och tagit det lugnt innan sov-time, känns otroligt gött. As gött att vi inga läxor har denna vecka också, så inget tänk på att man måste plugga.

Denna dagen har vart otrolig lång om ngn!! Började tidigt slutade sent. Grymt! Trött hela dagen.
Jag sa att ja skulle berätta om kvällen i Alingsås om vad jag gjorde osv. Ni får helt enkelt vänta tills imorgon då jag har mer tid och mer lust att berätta :)
Är så otroligt bajstrött att ögon går typ i kors. Så nu är det hopp i säng och stänga igen ögon och leva sig in i drömmarnas värld.
Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0