L ö r d a g

helg är för goa.
Alltid lika bra som vanligt i skolan. Trött i huvudet bara efter de vi fick uppleva. fick PANIK verkligen. tog tåget hem hit till sollebrunn och får uppleva nästan samma saker. kanske att det är så att jag är synsk.. låter sjukt för er som läser det, men det kanske kan leda åt det hållet.
Idol blev det naturligtvis också. vilka låtval de hade, inte kunde man hålla tårarna inne. rätt idoler gick vidare, vad tyckte ni?

idag började jag dagen med att sova ut. underbart! inget planerat direkt utan får ta denna dagen som den kommer och vill göra mig överraskad. :)
nu kanske det snart är dax att göra sig lite fräsch då man redan är klar om jag nu ska ge mig ut på ngt vettigt denna förmiddag.
x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0