10 dagar kvar!

vadå att blogg.se ska cpa exakt nu när jag ska skriva.. -.-
tänkte iaf berätta lite om min helg som jag har sagt att jag ska göra ;)
fredag och lördag: drog till pappi efter skolan. åkte till honom och lämnade mina saker samt käka och hade de mysigt med familjen! sen på kvällen runt sju ngn gång drog jag till alingsås igen, då jag for hem till johannaprincess för att ha en trevlig och mysig kväll med henne i stan och träffa folk och gå lights in alingsås. mycket roligt. slaggade även över där, upp tidigttidigt sen på lördag, 7. :o fast var tvungen, hade inte kommit hem på ngt annat sätt än då.. vi blev hämtade iaf utav en polare till johannaspappa. blev hemskjutsad och var hemma tidigt. satte mig och kollade lite på tv och självklart blev det att man somnade till lite, underbart var det. sen på förmiddagen drog jag och goasystrarna alexandersson till trollhättan för en liten shoppingrunda. blev inte så jätte mycket, men lite sådär. lite snål ibland om jag ska beskriva mig själv när det gäller shopping ;) senare mot kvällen blev det en lugn och go kväll hemma. håret blev färgat bla. :)
söndag: slappis dag. lite städning osv. bara umgicks med sytrarna mina! låter roligare än vad det är skrivet;) sen på kvällen gjorde vi ngt as gott. vet inte vad man kan kalla det men xd det var iaf : rån doppade i chocklad som vi sedan delade på två. sen blev det ngt slags marräng sak emellan rånbitarna,as gott blev det iaf. och till det blev det melon och ananas. låter inget vidare kanske, men det var de! :)
sov som sagt hos pappa igår. upp tidigt gällde det. från sbn och alingsås gick resan as bra, då när man kom till alingsås då allt blev kaos. berättade allt i förra inlägget;) kan lika gärna berätta lite om vad jag gjort efter skolan. drog hem och käkade, var as hungrig. maten i skolan var ingen favorit om jag får säga så. Haha, stylistläraren för sa sig idag ;) vi ska ha ett oförberett prov imorgon berättade hon. och att det kan vara bra att läsa igenom häftet vi har om FFB. hon är för go den. så det har jag gjort, och ska även läsa ur en bok som vi ska göra tills imon också, det är bara en sida, inget ansträngande direkt. :) shit vad långt det blev..
tagen för ngn vecka sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0