12 oktober

hallå gott folk.!
kan börja med att säga att jag har nu hittat min laddare till systemkameran. så nu ska det fotas ;) nästan så jag är blind eller ngt, den låg såklart hos mamma..
dagarna går undan som bara den. redan onsdagkväll. sjuuuukt så fort det går.
haft engelska prov idag, det gick som det gick räcker det jag säger ;) haha. får se sen när resultatet kommer. stylisten gjorde vi RHBBÖ  :D jag själv som kom på förtkortningen förut när jag blev ompysslad i ansiktet av massa olika produkter och smink.
RHBBÖ = Rengöring, Hudanalys, Bas (foundation, concealer, puder), ögonBrynsmakeup, Ögonmakeup.
efter skolan gick jag genom nordstan hem. blev en titt i massvis med affärer, och fick faktiskt med mig ett köp hem ;) jag var tvungen att ha ngn nytt nu kände jag, för imorgon så ska vi ha KLASSFOTO.
nu får det bli lite tv-titt. skriver imorgon igen, antingen under skoltimmarna annars blir det efter då jag kommit hem! :D
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0