ännu en till Fredag!

Tjenare! Redan fredag igen, och vad tycker vi om detta? jo, att det är uuuuunderbart! :D ♥
skoldagen idag har vart mycketmycket chill måste jag erkänna. 2 hela lektioner + håltimma i tvåtimmar. hade stylist som sista lektion i tre hela goa timmar. idag var det temat grönt, crazy sminkning eller ngn fest/dag makeup! mycket spännande ;) men visst var det kul. alltid lika kul på dessa lektioner. för goa människor också för den delen! :D
tog även snabbtåget hem idag med petronella. knappast att man vågar åka med pendeln längre, det är bara kaos med det hela tiden.. och snabbtåget är bara för chill. åkte mig sedan vidare till grästorp till mammi. inget speciellt blir det av denna kväll, utan blev bara att vara hemma med mamma och lillsyrran och umgås med de. ätit gott, kollat idol.
ngr i klassens sminkningar från idag:
och där var mästerverket klart. gröna skuggningar på ögonlocken, kajalstreck, grön mascara och gröna läppar.
mitt mästerverk. inget märkvärdigt, grönt+ lite gult på ögonlocken och rött läppstift! 

vi hade häromdagen fantasi-sminkning, och såhär fick ngr se ut;)
får nog bli så att jag också får ta med min systemis till skolan!:D då kan jag lova er att det kommer komma upp bilder som bara den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0