birthday :)

hallå på er.
ett jätte snabbt inlägg får det bli såhär nu. får helt enkelt blogga om denna goa dagen i helgen. har absolut inte tid till detta nu. och bilder får ni när jag kommer tillbaka till göteborg igen, för inte kommer jag att ta med de sakerna ja fått imorgon då jag kommer åka till sollebrunn. så antingen på söndagkväll eller måndag kommer bilderna på det jag fått.
Nu är hela denna stora dagen slut. ingen mer födelsedag på ett helt år ;( har vart bra men ändå har det vart lite hemska saker, men det tar vi inte här och nu!
nu blir det strax sängen, bara spela lite mer musik i mina grymma höööögtalare! :D<3
puss och godnatt på er. hörs imorgon ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0