BRA DAG!

HEJ! Dagen vart bra. Fick tillbaka mitt prov idag som gjordes för en vecka sen. Och blev förvånad på vad jag fick. Hade inte räknat med det som stod ;) nöjd för att vara första provet!!
Hade även ett oförberett prov idag i stylist om ffb, som jag sa igår, och det gick jätte bra det också :) vi hade temat vatten färger idag, bilder på olika målningar kommer att komma upp med inte just nu :p
jag blev målad av Petronella, leopard läppar och på ögonlocken. Häftigt blev det! Jag målade henne som amerikanska flaggan. Det blev la bra så men vart lite stressad och inte så jätte noga som det skulle vart egentligen ;) Petronella blev nöjd iaf och det var bra :)

Nu har jag gjort klart mitt recept på en ansiktsmask som ska vara klar senast idag. Det fick bli en mask som passar till torr hud!

Resultaten. (syns inte så tydligt på mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0