för jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

tjenare. hur mår ni?
dagen vart mycket bra, förutom all regn och blåst.. ;p

min egengjorda mask idag som jag fick kladda på en:
Bananmask - passar bäst mot torr hudtyp.
återfuktar, peeling och uppmjukande mask.
du behöver :
- 1 banan
- 4-5 msk havregryn
- 1-2 msk honung
Mosa bananen. Blanda i havregrynen och sedan Honungen. Blanda tills det blir en jämn smet. Blir masken till en ända stor klump, blanda då i lite ljummet vatten.
Massera in masken på ett rent och fräscht ansiktet, då  havregrynet får göra sitt jobb.(peelingen)
OBS! undvik ögonområdet!
Låt verka 10 minuter. Skölj sedan av med ljummet vatten. En rekommendation, ta ansiktslotion efter behandlingen av masken.

nu sitter jag och väntar på att min iphonen ska vara klar uppdaterad. var änna på tiden att få göra den dära uppdateringen. så mycket nytt som förändras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0