20 september

hallå på er! ngr dagar sen nu. har inte haft den tiden att kunnat blogga de senaste dagarna.. så kan det vara. men nu är jag här och tänkte att jag kunde skriva lite hur jag har spenderat mig helg ;)

fredag:
drog till pappi efter skolan. gjorde inget speciellt så, hjälpte till lite där hemma bara med lite saker, men annars var det bara en chill kväll.
lördag: vaknade sådär lagom på dygnet. hjälpte fortfarande till lite där hemma, sedan vid 5 typ var det dax för lite släktkalas. mysigt mysigt. hade en jätte trevlig kväll. blev lite sent men var bara roligt.
söndag: sov länge, tog det bara lugnt och var hur trött som helst.. umgicks med en utav mina systrar ;) mkt mysigt. sedan vid sex typ, övningkörde systramin till alingsås då hon även lämnade mig vid stationen, tåg sedan sju tåget hem till göteborg. det blev en liten sväng i alingsås då vi körde runt lite överallt för att hon skulle öva med stopljus osv, men eftersom att hon var så duktig så gick det hur bra som helst! :)
kom som sagt till göteborg sen, blev hämtad vid centralen och kom hem lagom till idoldax, bara att bära in min saker i rummet och fixa lite med de, sen var klockan redan åtta. lugn och go kväll sådär innan ny start på veckan.
igår: upp tidigt, inte speciellt pigg och sugen på att gå upp. ville bara sova mer. kom upp tillslut iaf. gjorde iordning mig och drog till skolan. lång dag, segis dag,  mådde lite sådär bra, men det fick gå ändå. efter skolan gick jag hem och gjorde lite mat och bara slappade. alvedon tryckte jag ner också, blev genast as trött, så fick bli ngr minuters sömn, så alvedonen fick göra sitt. så nu mår jag toppen bra! :)
idag har vi målat lite med färger om vilka färger som täcker och passar med vilka osv, lättare än vad man tror. har även börjat med att kolla vilken foundation och concelar man ska ha, var med petronella och gjorde detta, vi hittade perfekta färgerna till varandra!


har gjort mitt collage färdigt idag om människor årstid som vi har i läxa!

sådär, nu vet ni lite om min helg ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0