helgen är här igen.

hello everybody.
redan fredag.. HALLÅ, VART TAR DAGARNA VÄGEN? känns som om att det var igår det var fredag, men nejnej. så gött att dagarna går så fruktansvärt fort ändå.
är iaf hos mammi, som ni kanske vet om ni läst inlägget innan ;)?
vi hade som sagt fet foundation idag på varandra i skolan. blev as bra. petronella och jag var helt klart grymmast! hittade perfekta färgen och fick lagom mkt. många gjorde den tabben, att det tog för mkt och antingen fick för mörk eller ljus färg. fet foundation är lite svårare att få det så bra som möjligt med mängden. men fick det grymt bra! :D
fick även sluta tidigare idag igen. inderbara LIna låter oss gå tidigare, bara vi är färdiga och har städat efter oss där vi vart och jobbat. för go!
självklart får man vara kvar där tills vi slutar också om man vill, om man nu vill göra iordning sig efter oså, och det är en del som gör.!!
aja, slutade tidigt som jag sa, men stannade kvar en liten stund med alla andra. tog sedan typ tio i tre pendeln till alingsås och sedan fyra bussen till sbn. sen vid kvart över fem, var det dax för mig att klippa mig! :D så satt där hos frissan och blev behandlad i håret. ;) toppade typ bara håret, inget märkvärdigt så, men det behövdes verkligen. så nu har jag friskt och mjukt hår!  sen blev det hem till mamma. och nu ligger jag är ner bäddad i soffan med duntäcke och är allmänt uttråkad.. rolig fredagskväll där..
men vi hörs imon igen! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0