då har vi passerat 24.00 tiden...

tjenare!
haft fullt upp dessa dagar. så nu får jag passa på när jag ändå har tid tänkte jag ;)
kan redan skriva det nu, och ni har märkt det också, det kommer inlägg lite då och då. men ska hinna så ofta jag kan.

skolan är fortfarande lika bra! chill, massa goa folk, mycket skratt, roliga och praktiska lektioner har vi osv. så tiden och dagarna går verkligen undan!
nu i fredags fick vi färga fransar och bryn på varandra. riktigt roligt och det blev hur bra som helst, bättre än vad man trodde det skulle bli. nervösa var vi allihopa, vi skulle ju faktiskt fixa lite på utseendet! inte får det ju bli fult och så att kunden blir missnöjd och sedan kommer att hata än. inte får det vara för mörka om inte kunden vill det och inte ska det bli missfärgat. Jag var såklart lite nervös oså, för det får ju inte bli missfärgat eller för mörkt om inte de vill det som sagt! men det gick hur bra som helst! nervositeten försvann då man började med färgningen. det blev as bra då man fick se resultatet. riktigt imponerande på mig själv där ;)!
jätte kul att kunna FFB! (färga fransar och bryn)
vi håller också på med rengörningar på varandra. Ta bort makeupen, använda ansikt produkter, efter de behandlingar med olika krämer och ansiktvatten blev det peeling, och sedan var det ansiktmask! Det är mycket att ha koll på, men man lär sig efter som. goa produkter verkligen!
helt underbart ren blir man också i anisktet och mjuk osv, så det ska vara. :)

igår när jag efter skolan tog jag pendeln och bussen till mammi. och vet ni vad som hade kommit hem till henne då? jo, min efterlängtande IPHONE! har vart utan den hela sommarn! helt sjuk så lång tid det har tagit för det att fixa displayen och sedan ngt i den, och inte nog med de, den har vart borta ett tag också elr ngt sånt var det. så det har vart kaos med den.  och nu har den äntligen hittat tillbaka och är färdig och klar.

idag tog mammi, lillasyster och jag en tur till överby. kollade runt i affärer osv. sjukt så mkt fina höst kläder det finns nu, och jag har även hittat min vinterjacka jag vill ha. men blev inte köpt idag utan väntar lite då det blir lite kallare. lite varmt än.
min köp idag var : iphone-skal + skydd för displayen. det var liksom ihop i en förpackning. inte så dumt.
bild kommer imorgon!

trött trött trött kan jag säga att jag är.
så nu får det vara färdigt skrivit för mig idag ;)
ni får ha en fortsatt go helg! puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0