verkligen inte lätt när det är svårt!

inte bara otur i spel, utan i allt! :(

sent inlägg.men så blir det ibland.
snart sovtime för min del. klockan ringer redan klockan halv5 imorgon. fucking as tidigt. får la se hur det blir med den uppgången. hehe. men måste upp senast 5 iaf.
nu ikväll kollade jag på idol, kanske ni också gjort? vad tycker ni? inte för att vara sån, men vad gjorde alexander bard i juryn?det var min första tanka om det hela. Han gick verkligen rak på sak och sa verkligen vad han tyckte och tänkte. visst det är la bra så, men vissa saker var la lite att ta i med. jaja, inte mer snack om det nu :)
utan nu måste jag sova.
imorgon börjar våran första praktiska stylistkurs:d super roligt:D
puss på er. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0