2 februari

så himla underbart att det äntligen är fredag imorgon och det är helg. denna helg är verkligen behövlig för min del. Kunna pusta ut och bara tänka på annat känner jag, åka komma hem, underbart! nu snart ska jag sätta mig framför tvn då filmen allt för min syster kommer på Sjuan. Sorglig och bra film. 
skolan varit mycket lång då vi bara hade tråkiga lektioner idag men även vart grymt galet! 
Något fel är det på mig, såhär ovanligt trött har jag aldrig varit.. halvsov på lektionerna och de första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig i sängen och ligger kvar ännu.
aja, nu börjar filmen iaf, och vi hörs nog av ngn dag framöver, till helgen troligtvis :) puss och kram.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0