5 februari - ni får klara er utan bild(er) detta inlägget också.

bloggandet för mig går som det går som ni kanske märker ;) alltså grymt dåligt!

Helgen har vart väldigt bra. Bowling med familjen och lite andra aktiviteter vilket var väldigt roligt. Inte alltid vi är hemma alla samtidigt, så nu igår passade vi på. :) Har faktiskt lite bilder från bowlingen på iphonen som jag kan lägga upp sen. Kollade även melodifestivalen som var igår. Jag kan inte säga att jag tyckte det var några vidare bra låtar som var med.. och sean, herregud.!? melodifestivalen i säg har blivit mycket dåligare/tråkigare än vad det var förr tycker jag.
extrem kall helg med massvis med snö har vi här. Fick mig en chock i fredags när jag kom hit när vädret var såhär. sån skillnad från stan och här.
ikväll ska jag iallafall åka hemhem. vilket jag känner ska bli lite tråkigt.. visst det är skönt att få komma hemifrån och vara ensam oså, men man saknar ändå familjen och allt.
sista veckan innan sportlov, vilket ska bli hur underbart som helst. Då kan jag lovar er att jag ska blogga lite oftare, då är jag ledig från de mesta dels av skolarbetet. blir att jag får sitta ngn dag med skolarbete under lovet då jag tänkte slippa att ta med mig när jag åker utomlands!

hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0