SPORTLOV!

äntligen har lovet kommit. ska njuta varje sekund av tiden vi är lediga.
fredagkväll och jag har inte gjort något alls vilket har varit ganska skönt. En del trötthet finns inom mig som jag tar ut inatt ;) hoppas ni har haft en bra fredag!
planerna för imorgon hoppas jag kommer, ser fram emot att göra ngt roligt.
bara för att jag är så trött efter skolveckan och denna skoldag så ska jag snart lägga mig.
skolan idag förresten var chill som vanligt. Första lektion som var stylist skulle det vara redovisningar om tidspeoker då min grupp skulle berätta om Rokoko, andra lektioner var det svenska då vi fick i updrag att gå på stan och göra lite saker, sista var engelska, kort redovisning där också och sen ett avsnitt från ett humor pogram. Slutade också tidigt idag, vilket var ännu bättre. låter kanske som en seg dag, men det gick hyffsad fort.
positiva svar fick jag idag också utav lärarna som var på strålande humör. jag behöver typ inte ta med ngt skolarbete till thailand då jag åker dit. Missar som sagt inte alls mycket i skolan. hur gött som helst.!

inget mer onördigt från mig. Godnatt!



charmigt som fan. saknar tiden<3

Kommentarer
Postat av: louise

ååh goa tider cheyen!

2012-02-11 @ 13:32:33
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0