Torsdag - godnatt.

Äntligen klar med allt. Känner mig riktigt duktig, haha!
Innan studerandet fick det bli lite avkoppling då jag blev frågad till att få massage utav storasyster. Riktigt härlig. Upp med massagebänken och jag låg där som en död fisk medan hon stod och övade igenom de massagegreppen de lärt sig. Massage är verkligen ngt jag skulle behöva ha så ofta som möjligt. Har burit på tunga väskor det senaste vilket inte är bra för mina axlar och rygg, spänner mig (fryser hela tiden) och sen stressad, så blir musklerna i axlarna samt ryggen stela. Vilket var väldigt skönt idag då jag bara kunde slappna av och inte känna den stora tyngden över mig som jag i vanliga fall gör.

Nyduschad och har lagt mig nu för att sova. Målade mina naglar förut också. Idag fick det bli glitter naglar. Mycket finare irl!!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0