10 JANUARI 2012

hej, idag jag gör verkligen inte något alls, då jag är väldigt trött och seg. Gå upp tidigt är inte något jag gjort under hela lovet, så var helt slut imorse då klockan ringde. var bara att dra sig ur sängen helt enkelt.. längtar faktiskt på att klockan ska bli tillräckligt så det är dags att sova! då är man trött..!? lite väl tidigt att sova för min del nu.

haft en både bra och tråkigt start på denna termin. började halv nio och slutade sen vid typ elva/tolv(vilket var gött) blev schemaändringar idag pga olyckan med Linnea (mindrebra), så hade lite snack i klassen oså. Är fixat ett minnesrum för henne på skolan också.
Lektionerna blev då inställda och vi satt och chillade med alla goa människor istället. Blev en kort stund en titt på stan efter också. Tiden jag har spenderat hemma har det inte hänt något vettigt alls..
hoppas ni haft en grym dag.
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0