17 januari 2012

HEJ! vilken grym start på vecka jag har. igår, var jag ledig pga sjuk lärare och fjesk till våran mattelärare då vi fick göra matteuppgifterna hemma istället för att gå till skolbänken och sitta där i en timma. Sov hos Johanna söndag till måndag och blev att jag hoppade av i lerum för att vara med henne i kortis på hennes skola. hur stor skola som helst. Hade gått vilse om jag gick där helt själv. En chock så mycket folk det var också. Blir att man är van vid ca 150 elever, som det är på min skola.. går på en liten skola som du märker ;) Lerumsgymnasiet blev man utkollade också ska jag säga er.. fina pojkar fanns det också måste jag faktiskt säga ;) haha. Johanna åkte hem till mig sen här i göteborg efter skolan och sov även här. Lika roligt varje gång, vi har humor! Alltid lika mycket skratt varje gång vi träffas. Min goavän Sunniva♥
började halv nio idag. mitt schema är otroligt chill denna termin om man jämför med förra terminen. as gött. hade två chill lektioner. Stylist i ngr timmar då vi nu har börjat med platt och locktänger, hur man ska använda de på rätt sätt liksom. Provade sedan på varandra. as chill. bambarast och sedan idrott då det var skridskor åkning. slutade halv två. go dag!
bild tagen av petronella. kolla bloggen HÄR!
lika charmiga som vanligt! bild av johanni. kolla bloggen HÄR

Kommentarer
Postat av: peddo

tack för länkningen gossis!

Undrade vrf min statistik gått så himla mkt uppåt ;)

2012-01-19 @ 07:53:55
URL: http://fashionnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0