5 hela veckor kvar!

ja, det är bara fem veckor kvar. helt galet sjukt att det är så kort tid kvar. vart bestämd ett par månader nu. något jag inte har skrivit här om vad det handlar om. Efter sportlovet, alltså i slutet på vecka 8 så tar jag min packning och sätter mig på flyget då jag ska till Thailand i 2 veckor. Galet kul! Och nej jag ska verkligen inte åka själv, utan hela goasläkten ska med då vi blivit bjudna på denna resa! asgött. Lyfter under kvällstid och flyger hela resan under natten, mellanlander i Finland, där vi kommer få vänta en stund tills direkt flyget går till Bankok. vi ska verkligen göra massa under de två veckorna vi är där, kommer att berätta allt för er då jag är tillbaka i sverige igen. Mysiga och stora hus har vi där, och bokade hotell när vi åker till andra ställen. Ska som sagt bli as gött att få komma dit och bara njuta av den värmen som är där.
obeskrivligt hur mycket jag längtar att få komma till värmen. sola, bada, shopping och så mycket annat roligt. 
Köra järnet nu de sista veckorna innan sportlovet som jag har vecka 7. sitta en liten del av sportlovet och göra lite skolarbete som jag även kanske kommer få ta med så jag inte kommer komma efter i skolan. men förhoppningsvis är det inte så jätte mycket skolarbete och jag hinner klart med allt under lovet!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0