.

HEJ PÅ ER! vet att jag inte är den bästa på att blogga men det är bara att gilla läget. Idag har jag faktiskt inte haft orken till att blogga + att jag inte har något att skriva om.. inte för att jag har det nu heller.. haha!
Fredag och jag har inte gjort ett skit. ganska härligt ibland de också. Vaknade ganska sent idag, vänt på dygnet nivet vilket inte är så bra.. får ändra på det! Gått runt här hemma och chillat. Imorgon blir det en tripp till alingsås då jag ska till johanna där även goingarna från norge är. underbart roligt.!
Nu sitter vi här nästan alla syskon, fattas än, med varsinn dator i knät. Elin(som inte är här) är bäst och låter mig låna hennes mac pga min är hemma i göteborg.. säger det igen, love mac!
tråkig info sådär från mig till er läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0