1 januari 2012

första dagen på detta året har redan nått sitt slut.
Och det ska bli otroligt gött att lägga sig nu. är fruktansvärt trött och vart hela dagen. blev en lååång dag igår. men ska absolut inte klaga, hade så sjukt roligt.

Har ni några nyårslöften förresten?
själv har jag ett, och det är att jag ska ta tag i träningen igen. Tog ju ett uppehåll på ett par månader där.. vilket jag ångrar i dagens läge. jag är inte tjock, det vet jag men jag är inte heller den jättesmala som jag vart. Ngr kilon har jag lagt på min kropp. Visst det är possitivt och jag mår bra oså, men vet att jag skulle må ännu bättre om jag kom i form också.

ögonen sjunker ihop och jag säger NATTA! ♥


Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar: Vad härligt :D Yes mitt nyår var toppen! :) Kram

2012-01-02 @ 16:27:47
URL: http://jasmines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0