21 januari

Tjenare! kvällen är här och snart blir det sängen, full rulle imorgon.
Idag har jag spenderat den mesta dels av tiden här framför datorn då jag har börjat lite smått på alla tusentals projektarbeten. började lite med de roligaste arbetet såklart som är ett makeup projek. Det låter kanske hur lätt som helst när man läser "makeup projekt", men det är en del som ska göras. Förutom tiden då jag har varit upptagen med de så har jag bara tagit vara på tiden och bara njutit av att det är helg. denna helg var verkligen behövlig känner jag. "uppe med tuppen" kan man säga att jag var idag också, så imorgon får det bli en lite längre sovmorgon!
Vilket extremt väder vi fått in idag också. Trodde vi skulle få en Grön vinter! sjukt att vädret kan vända så fort. Igår var det precis som om våren var på väg hit, och idag då det istället börjar falla snöflingor från himlen som nu har lagt sig som en tjockt lager på marken.. snö ska det vara på jul, då vill man ha snö! men inte nu. Vill ha våren/sommar då man slipper gå runt med tjocka jackor och kläder för att inte frysa. sommaren är så mycket enklare.
hoppas ni har haft en bra lördag i detta snöoväder :)!
Våren för ngt årsedan!
lika charmiga som vanligt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0