20 februari

Lovet är slut och det gamla vanliga är igång igen. gå upp tidigt för att se befinna sig i skolan. lite smått segt. En vecka lov till hade inte skadat. Inte för att jag ska säga så mycket, får lov igen om 3 dagar. ska bli underbart! Är ledig idag också, vilket är gött. vaknade tidigt imorse utav ett sms om att lektionerna blev inställda. så här har det inte hänt speciellt mycket. Blir troligtvis att jag drar mig ner mot stan om en stund och kikar lite. får väll se om jag får med mig ngt hem.
Har ni haft en bra lov? Det har jag, mitt lov har varit toppen. träffade bl.a. mina underbara vänner i hemmatrakterna. Kunna sova ut på morgonen är inte fel, så det har mina morgonar spenderats på. 

Börjar dock känna mig lite halvkrasslig.. vilket inte är ett dugg bra! Hela familjen på båda ställena har varit sjuka i veckan och jag är den som hållt mig borta från bakterierna, säg bara inte jag får det nu..

Nu blir det att göra iordning sig lite. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0