Torsdag 16 februari

Hej gott folk!
Dagen började slapp, framför tvn med Systeryster. ;)
planerna för idag var från början en bilresa till Trollhättan med pappa och Elin och möta upp Stina, pappas tjej och sen iväg och kolla på en sak, men istället blir uppskjutet tills imorgon.. Surt, hade varit najs att se det idag men nejnej..
Skulle vart med Amanda Idag också, men inte det heller.
Efter alla planeringar som gick åt skogen slutade det med att jag gick hem till min underbara vän Carolina, som jag inte vart hos på evigheter.. En hel del skratt och massa tjöt. :)

Ligger nu i soffan och funderar över om man ska lägga sig nu eller vad jag annars ska göra. Jaja, inget mer tjöt från mig, utan vi hörs imorgon igen :) PUSS


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0