6 MAJ

Sveriges Nationaldag, som alla redan visste. Har ni firat? Jag själv har inte gjort det, tycker inte att det är ngt märkvärdigt direkt. Varit en helt vanlig dag liksom. 
Snart är det sommarlov också, slutar om en vecka exakt idag. Alla har typ redan fått lov känns det som, men inte jag. Ska bli as gött iaf.
Bättre sent än aldrig, men fick beställt mig en avslutningsklänningen iförrgår också. Fick bli en klänning från nelly.com. Inte för att våran skolavslutning kommer vara värsta stor (som man haft det i grundskolan) så fick det bli en enkel klänning som jag troligtvis kan använda lite mer än bara en gång som jag typ gjort med mina andra...

Studentfirande har det varit de senaste dagarna också. En aning avundsjuk sådär bara. själv har man 2 hela fucking år kvar. känns som all evighet.. Det har varit kul iaf, se de springa ut lyckliga och halv onyktra och sen åka iväg på flacket med värsta goamusiken och bara ha det roligt.
imorgon blir det upp tidigt då det är skola igen.
Godnatt! ♥
från studenten,
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0