10 Maj

Full fart om man säger så. Igår var jag som sagt i sollebrunn och det blev verkligen att jag gjorde hår och makeup från jag kom typ tills klockan slog tio typ. Låter kanske långt men blir så när man har mycket att berätta (då dom var nyfikna på hur jag gjorde) snacka allmänt och även dö av skratt emellanåt. Speciellt också när man inte träffar tjejerna ofta. Dom hittade sin favorit makeup samt hår och blev nöjda vilket var huvudsaken :)!

Imorgon är det redan Fredag! Vilket ska bli underbart!! Skoldagen blir lååång imorgon då vi kommer ha hur lång håltimma som helst.. Bra tillfälle Då jag kan passa på att blogga ;) haha!

Men nu ska en trött tjej bädda ner sig och sova bort förkylningen som börja komma med små steg. Vi hörs imorgon igen, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0