25 Maj

äntligen var helgen här. inget speciellt planerat denna helg utan tar dagarna som det kommer. veckans väder har varit helt underbart och mer sånahär dagar hoppas vi på mer. pressa i solen och bli brun nivet. asgött. goa dagar har det varit denna vecka också då det inte är så jätte många dagar kvar till sommarlovet och vi inte har så mycket att göra. alla nationella är typ klara, har ett kvar och det är muntligt i matte, ska nog gå prima det också ;) slutade en aning tidigare idag också då jag skulle hinna med mitt tåg. kom hem innan två idag vilket var underbart och det första jag gjorde var att sätta mig i solen och pressa sönder. Ibland måste man få ha det gött. drog somsagt med tåget och i helgen blir det att umgås med familjen hos pappa. mys. Har också hunnit med en långpromenad förut i värmen.
Ikväll, inga planer och vilket innebär chill kväll i hemmasoffan, om inte ute istället i det goa kvällsvädret.

förra veckan låg bloggen lite i lä igen. förklaring till varför, jag hade faktiskt tagit ledigt ett få dagar och tagit min packning och hoppat på bussen från göteborg till Norge med Johanna. underbar vecka och fullt upp var det hela tiden. Barnpassning, flytt, firande av 17maj, kalasfirande, underbara människor, goa kvällar, mycket skratt, goa norrmän, god mat, underbart väder osvosv.. Måste ju påpeka att Norge har så mycket roligare på deras nationaldag än vad svenskar har. otroligt tråkiga är vi om man ska jämföra. får köra mitt lilla egna race på nationaldagen nu när jag sätt hur norrmänen har det. haha.
en vecka och 2 dagar spenderade vi vår tid där. lika sorgligt var det när man har kommit till dagen då man ska sätta sig i bilen för att ta sig till sverige.
bildbomb kan troligtvis komma upp, men en annan dag då tiden räcker fullt till.

blev en del tryckande på dessa tagenter märkte jag. kände att det var dags då jag ville skriva av mig lite.
guldvärda är ni om ni har tagit er tid åt att läsa all skit jag har skrivit ;)
Puss&Kram Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0